Nem akárki mondja: Isten tudja, mit tesz a Facebook gyerekeink agyával
Kemény szavakkal intézett támadást a Facebook ellen a Mark Zuckerberggel sokáig szorosan együttdolgozó Sean Parker. Ha valaki, ő igazán tudja, miről beszél.
Kemény szavakkal intézett támadást a Facebook ellen a Mark Zuckerberggel sokáig szorosan együttdolgozó Sean Parker. Ha valaki, ő igazán tudja, miről beszél.
Szándékosan “törölték" a Facebookról üzemeltetői az 1,3 millió követővel rendelkező Tibi atya oldalát. Később azt mondták, a törlés önkéntes és ideiglenes volt, a médiahacket csak népnevelő célzattal követték el, hogy rámutassanak gyarlóságunkra. Nézzük az érve(i)ket, mit is bizonyít a mutatvány sikere.
A felhasználóktól vegyes jelentések érkeznek, de a technikai próbál alapján úgy tűnik, letiltották a közösségi webes szolgáltatások elérést Törökországban.
A közösségi média terjedésével egyre több olyan tartalom válik nyilvánossá a munkahelyeken, melyek régebben csak a céges folyosókon vagy a liftben elejtett pletykák szintjén léteztek. A munkavállaló egy-egy meggondolatlan posztja vagy a felettesén élcelődő kommentje miatt adott esetben akár felmondásra is számíthat, de sok függ attól is, hogy az adott cég rendelkezik-e erre vonatkozó munkahelyi belső szabályzattal – vélik a Faludi Wolf Theiss Ügyvédi Iroda jogászai.
Komoly hátrányba kerülhet a banki kérelmek elbírálásakor, akinek nincs legalább részben publikus profilja valamelyik nagy közösségi oldalon – véli Gi Fernando pénzügytechnológiai szakértő.
Ahelyett, hogy egy vödörnyi jéghideg vizet öntene a fejére, valaki inkább bevásárol egy rászorulónak.
Az American Airlines és a Klout megállapodása szerint a közösségi médiában aktív felhasználók ingyenesen bejuthatnak a légitársaság Admirals Club váróiba.
A városlakók közel fele gondolja úgy, hogy a rendőrség közösségi webes jelenléte hatással lenne még a bűnmegelőzésre is.
Közel két hónapnyi szünet után hamarosan reaktiválja magát Twitteren a mobilszolgáltató.
Sportban nyújtott teljesítményük mellett facebookos rajongóik és twitteres követőik száma alapján is rangsorolhatjuk a sportolókat.
A spammerek hozzák létre a Facebook, a Twitter és más népszerű közösségi szolgáltatások felhasználói profiljainak közel felét.
Egy kutatás szerint a vállalatok vezetői a közösségi webet mintegy egyirányú csatornaként használják, kizárólag marketingre, és nem vesznek részt az aktív kommunikációban. De vajon a közösségi web használható lenne-e az önkormányzatoknál?